Sabah altını açtığımda gördüm bundan birkaç ay önce bir iki kere daha gördüm öyle yaptığını karaciğer safrayla ilgili olduğu yazıyor internette. Ama öyle sorunlar olsa sürekli aynı şekilde dışkılar diye düşünüyorum. Endişe etmeli miyim bilmiyorum bu arada ek gıdayı birkaç gündür kestim hafif alerjik reaksiyon yasıyoruz çünkü sadece mamayla böyle olması da tuhafıma gitti