endoplazmikretikulumiste kumsallavin hurafelere inanma , bebeğin hijyeni önemli gayette iyi ve faydalı rutindir rahatlatır büyümeyi destekler uykuya rahat dalar
hepsineyeterim PamukPrensesannesii neyine şaşırdın ki bu kadar benim kızım da 8 de uyur ama ben buna nedense senin kadar şaşırmadım 11 de uyuyan bebek mi olur aman Allahim bu bir ilk demedim mesela
Minikosannesi kumsallavin Ben çocuğumu doğduğundan beri her gün yıkıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadık çocuk banyo yapınca hasta olmaz aksine hastaysa bile vücudunda ki toksinler atılır burnu tikaliysa açılır.
miralpegeninannesiii kumsallavin Merhaba canım benimde bebeğim 5 aylık ben doğduğundan beri bebeğimi babası ile akşam 9-10 gibi yıkayıp uyutuyorum.Bir sorunda olmuyor uykuya daha güzel geçiyor.
Zinnetnur kumsallavin eskiden su ısıt banyoyu ısıt derken elektrik vs olmadığından sıkıntılı bir durum varmış o yüzden yıkanmazmış şimdiki zaman öyle değil ki bende annem yüzünden yıkayamadım ne zamandır şimdi yıkıyorum