kumsallavin benim kızımın saat 10da ilacı var ilacını içiririm banyosunu yaptirir yatırırım ne sakıncası olacak kızım 6.5 aylık hep böyle yıkadım. hiç kimseyi dinlemeyin bence mis gibi uyur. kışın yıkanmaz dediler 2 günde 1 her gün yıkadım.😂 bebeğinizi en iyi siz tanır siz bakarsınız🙂