nurkaradirek KahveliVera genel olarak memnun herkes anlaşılan fiyatlar dediğiniz gibi evet ama işte bizi biraz aşıyor
BuzluKahve nurkaradirek Oha😞 Çok pahalıymış. Başka marka da alırken mopu halıda kaldırsın yeter bence:)
Gakkoyenge Atamom_ ay bende de var o kadar memnunum kiii 4000 çekim gücü var diye bunu almıştım diğer modeller 2700 falandı bu canavar gibiii
bsrakn Gakkoyenge halıda mopunu kendisi kaldırıyor mu acaba yoksa nasıl oluyo kendiniz mi çıkarıyosunuz bende düşünüyorum ama pek bilmiyorum nasıl oluyo