OncedenGurme Yigit_Yagiz_Moms görümcemin kızı hem bademciklerini aldırdı hem de kulaklarına tüp taktırdı. Gayet başarılı geçti 2 yıl olacak hastalıkları son buldu. Ama doktoru özeldeydi malesef
Yigit_Yagiz_Moms OncedenGurme anladım tşk ederim. Zaten devletteki doktorlar hakkında bilgi sahibi olabilmek çok zor. Genelde özeldeki doktorlar biliniyor
mihriblue OncedenGurme Amacımın moral bozmak olmadığını anlamadığınız için bu şekilde konuşuyorsunuz hala benim nasıl biri olduğumu bilmiyorsunuz beni tanımıyorsunuz bile siz de beni yargılamak için kendinizde hak görüyorsunuz