Newmother07 HasGok-001 normal sayılıyor 1 sene benim düzenliydi doğumdan sonra düzensiz oldu 1 ay olmuyorum 2 ay oluyorum 1 ay olmuyorum o şekilde ilerliyor şuan
HasGok-001 Newmother07 anladım o yüzden sen birdahaki sefere korkma ama benşm öyle olmuyor olacak zaman biliyprum hissediyorum
minikpandam-_- HasGok-001 inan onu bilmiyorum benim hep 9. 10. Haftalarda kalbi duruyordu böyle başladık 3. Hamileliğime şükür bişey olmadan devam etti. Hastaneye gittin mi sonuç çıktı mı
HasGok-001 minikpandam-_- Öyle miii O zaman baştan sona kadar önlem alınmalı Allah korusun Şu an hastanedeyim bekliyorum 😅😅
minikpandam-_- HasGok-001 aynen canım benim 9 ay boyunca kullanmam gerekiyor. Hadi hayırlısı olsun bakalım sonuç çıkınca yaz merak ettim 🌸
minikpandam-_- HasGok-001 hadi hayırlı olsun 🌸 rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
HasGok-001 serife5712 henüz doktor erken dedi canımmm haftaya görüşelim dedi uygulamada 41 günlük çıkıyor 😅