HasGok-001 serife5712 bizde aynı şekilde yani olmadı olmuyordu ama arada nasılsa olmuyor diye dikkat etmediğimiz oldu 😅
minikpandam-_- HasGok-001 cümlemizin evladını. İki düştüğüm var canım önlem amaçlı iğne vuruyorlar hap kullanıyorum mecbur doğum sonuna kadar
HasGok-001 minikpandam-_- Anladımmm Allah korusun benim de ilk oğlum prematüre bebekti ikincisi de öyle olmasın dite iğne yapılmıştı şimdi yine yapılacak mı acaba
minikpandam-_- HasGok-001 inan onu bilmiyorum benim hep 9. 10. Haftalarda kalbi duruyordu böyle başladık 3. Hamileliğime şükür bişey olmadan devam etti. Hastaneye gittin mi sonuç çıktı mı
Newmother07 HasGok-001 1 hafta gecikti benimde hamileyim diyip dolanıyordum evin içinde eşimde pazartesi git kan ver istersen demişti sabah regl olduğumu öğrendim bir sevindim bir sevindim anlatamam 😂😂
Newmother07 HasGok-001 normal sayılıyor 1 sene benim düzenliydi doğumdan sonra düzensiz oldu 1 ay olmuyorum 2 ay oluyorum 1 ay olmuyorum o şekilde ilerliyor şuan