Ahuri Zoom bu yorum biraz içimi rahatlattı teşekkür ederim. Bizde de var dudak bağı çocuk cerrahı müdahale edelim dedi ama kıyamıyorum diş hekimi şimdilik gerek yok demişti
Zoom Ahuri ben hiç çocuk cerraha götürmedim kendi çocuk doktoruna sormuştum muhtemelen çocuk cerrahı kendi alanı olduğu için hemen müdahale etmek istemiştir bence beklemenin bi sorunu yok nasılsa o zaman da aynı şeyi yapacak şuanda da
OrdekYavrusu Ahuri özelde mi sordunuz acaba çocuk cerrahına? Çok güvenemiyorum açıkçası para kazanmak için böyle yapabiliyor bazıları. Yarın gideceğimiz doktor özelde, işlem lazım derse devlete de götürüp soracağım
Ahuri OrdekYavrusu kusura bakmayın geç gördüm evet özelde sormuştum. Ondan önce özeldeki çocuk doktoru dudak bağı var onu aldırırsiniz demişti.
Ahuri Zoom ben de bekleme taraftarıyım. Çocuk cerrahına anestezi verecek miyiz diye sorduk maskeyle veririz gibi bir şey söyledi onu duyunca zaten hiç istemedim
OrdekYavrusu Yasemin158 muayeneye az önce girdik. Bakmadan önce dudak bağını ellemiyoruz dedi. Yine de bakayım dedi baktıktan sonra çok uzun değil bunu ellemeyiz dedi
OrdekYavrusu Yasemin158 onu sormadım açıkçası, benimki en başından beri silikonla emiyor göğüs ucum olmadığı için. Emerken problem yaşamıyoruz o yüzden