OrdekYavrusu Kızlar yarın çocuk cerrahına randevumuz vardı, gitmişken bunu da göstereceğim ama gidene kadar meraktan ölürüm. Sizce bu dudak bağı normal yerde mi bitiyor yoksa cerrahi işlem gerektiren bir durum mu? Yaşayanınız var mı <img src=“https://mutluresim.com/images/2024/02/26/zXfdGM.jpg” alt=“zXfdGM.jpg” border=“0”>
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU OrdekYavrusu sanırım dudak bağı var. Bildiğim kadarıyla ilerde peltek konuşmasına, dişinin ayrık olmasına sebep olabiliyor diye biliyorum
Hamburgerr OrdekYavrusu evet dudak bağı ama işlem yapmıyorlar bende götürmüştüm 4 yaşına gelip dişleri ayrık olursa ve konuşmasında sorun olursa keseriz demişlerdi 3,5 yaşında ve iki konudada sorun yaşamadık
Sibelmuc OrdekYavrusu aa bizimki de aynı diş hekimi ve doktoru henüz bişey yapmaya gerek yok dedi (1 yaşında).Oğlum Büyüyünce tekrar kontrol edilecek
Zoom OrdekYavrusu benim kızımda da vardı hatta ilk dişleri çıkınca ayrıktı doktoruna sorduk şuan bişey gerekmez bekleyelim dedi diş doktoruna sorduk o da 4 yaşına kadar bekleyelim dedi daha sonradan 1 yaşına doğru diğer dişler çıktıkça hem dişleri birleşti hem de o bağ normal hale döndü bence sizde bekleyin derim belki sizin de zamanla geçer
Hamburgerr OrdekYavrusu evet bize öyle dedi çocuk cerrahları dil bağı olsa hemen kesiyorlar onuda yaptırdık biz
Ahuri Zoom bu yorum biraz içimi rahatlattı teşekkür ederim. Bizde de var dudak bağı çocuk cerrahı müdahale edelim dedi ama kıyamıyorum diş hekimi şimdilik gerek yok demişti
hayalperest2310 OrdekYavrusu normal bence bende burdan çok gördüm böyleydi hemen doktora götürdüm tabi bana normal demişti
OrdekYavrusu hayalperest2310 bakalım yarın benim bebişiminkine ne diyecekler. Olmazsa başka doktora da gösteririm
Ahuri OrdekYavrusu merhabalar dudak bağı var evet. Bizde de var. Çocuk cerrahı müdahale etmemiz gerek dedi. Diş hekimi de şimdilik müdahaleye gerek yok dedi. Ben de kıyamıyorum yaptırmak istemiyorum daha 9 aylık.
OrdekYavrusu Ahuri özelde mi sordunuz acaba çocuk cerrahına? Çok güvenemiyorum açıkçası para kazanmak için böyle yapabiliyor bazıları. Yarın gideceğimiz doktor özelde, işlem lazım derse devlete de götürüp soracağım