3,5 yaş oğlum için haftasonu uzmana gittik.
6 yaşından önce yapılan testin bir anlamı omadığını söyledi.
ama devamında şunu de söyledi.
evet çok yüksek ihtimal üstün zeka oğlunuz,gördüğüm tablo ve anlattıklarınız bunu destekliyor. ama ben olsam çocuğuma bu tanıyı aldırmam. çünkü özel eğitim alacak,kendi gibi çocuklarla olacağı için sosyal iletişimi zayıflayacak ve en önemlisi Türkiye’de üstün zekanın eğimini sonuna kadar götürebileceğiniz bir kurum yok,tıkanıp kalacaksınız’' dedi. zaten benim düşüncemde bu yöneydi daha vaktim var çok gerekirse 6 yaşında teste götürürüm diye düşündüm.
bebeğiniz 1 yaşında böyle şeyler için çok erken evet size belirti verir ileri yaşlarda . sizin şu an için şüphelendiğiniz bir durum mu var ,belirti gibi..