Papatyaaa01 ben takıntılı bi çocuk olduğu için götürdüm belirtiler ise 1,5 yaşında daha dili tam donmuyorken alfabeyi taniyor biliyordu 9 aylikken bile lego takabiliyordu hadi pembe legoyu da takalim dedigimde kendisi o rengi bulup getiriyordu 2 yaşında eline kalem kağıt verdigimizde resim yapmak yerine ismini yaziyor alfabeyi yaziyordu suan 3,5 yaşında bakkala 10 lira verip 5 liralik bisey aldiysak “bakkal amca bana 5 lira vercen” diyor çok büyük hesap değil ama böyle basit hesaplari yapabiliyor yolda bütün tabelalari okumaya çalışıyor yada yazan harfleri okuyor merdiven çıkarken mutlaka bütün basamaklari sayıyor teyzesinin babaannesinin ve bizim evimizde kac basamak var hepsini biliyor ve teyzesine giderken “orda 85 basamak var ben yoruluyorum” diyor 🤭 takıntıları da büyük ihtimalle bu zeka seviyesine bağlı olabilirmiş üstün zekali cocuklarda böyle takintilar olabiliyor dediler ama ayni zamanda dikkat dağınıklığı da var bizim çünkü bir şeyi anlatirken birden baska birşeye atlıyor yada birsey yaparken hop kalkıp başka biseylede ilgileniyor perşembe günü psikiyatriye gidicez bakalim o ne diyecek