Betulll53 Benim oğlum 17 aylık. Aşırı huy değiştirdi. Sürekli ağlama, mızmızlanma,huysuzluk, sinir, öfke patlaması ..daha neler göreceğim acaba diyorum. Her zaman bayıla bayıla yediği çorbaları zorla yediriyorum. Şu an köpek dişleri çıkıyor. Ben ona yoruyorum ama bazı arkadaşlarım 2 yaş sendromu başlıyor olabilir diyorlar. Çok yorucu olmaya başladı Allah yardımcımız olsun🥹