Betulll53 +1 bende var bu anlattığınız minyatür insandan 😂 yarın 16 aylık olacak inanılmaz hırçın sinirden halıyı filan ısırıyor bizi ısırmaya çalışıyordu kızdığım için yapmıyor ısıracak başka şeyler buluyor genelde koltuk halı masa filan 😂 biz konuşamadığı için sinirlendiğini düşünüyorduk ama geçen gün dışarda istediğini yapmadığımız için kendini yerlere atınca 2yaş öncesi ergenliği diye teşhis koyduk 🥲