Dedektifgadget bendede aynısı oldu canım eşimde kasıkta problem oldu ilk kızıma ilaç kullanarak hamile kalmıştım sonra 3 sene korunmadım 3 sene sonra aynı tarihte ikinci kızıma hamile kaldım sperm hareketi çok düşüktü yiyip içtiğimizden birley işe yaradı heralde ama 3 cüden çok korkuyorum rabbim dileyen isteyene nâsibetsin bizde prezervatif ve geri çekilme ile korunuyoruz ama tedirginlik var hep doğum kontrol kapı kullandım cerezetta ama oda lekelenme yaptı adet olamadım bıraktım sprel de bana hiç hoş gelmiyor içimde birşey olduğu hisssi tedirgin edici öff kadın olmak ne zor 🙄