SerraD-1823 Kızlar 2 aylık bebeğim var ve zor bir çocuk o nedenle korkuyorum tekrar hamile kalmaktan. Emzirdiğşm için kontrol hapı kullanamıyorum. Sprial takdırmak istemiyorum. O nedenle eşimin korunması daha mantıklı geliyor bana. Önereceğiniz bir korunma ilacı hapı yöntemi var mı
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU SerraD-1823 emzirirken kullanılan bir hap var diye biliyorum araştırın isterseniz bi onu
NewMomm1 SerraD-1823 bende emziriyorum ama hap kullanabiliyorum kullanabilirsiniz emzirme dönemi için uygun olanlar var
Dedektifgadget SerraD-1823 prezarvatif ile korunuyoruz inşallah olmaz benimde bebeğim iki aylık olucak 🥲🥲 emzirirken kullanılan haplar varmış ama cesaret edemedim henüz kadın doğuma gitmeden kullanmak istemiyorum
Hazal-askin YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU evet ismi cerazetta ben kullanmıştım emzirirken sadece bu kullanılıyor
Reyhan34 Dedektifgadget bende 9 aydır prezervatif korundum canım 2 ay sadece hap içtim beni mahvetti davul gibi şiştim karnım adetimyogun olurdu kanamam parçalar düşer rahatlardım inerdi tüm şişim ama damla şeklinde getirdi olduğu gibi karnım hamile gibi kaldı geçen ay bıraktım hapı şükür eski adetime döndüm
Dedektifgadget Reyhan34 şükür canım evet hormonları çok etkiliyor haplar hem prezarvatif hem geri çekilme ile korunduk zaten 43. Gün regl olmuştum bitince oldu işte hiç istemiyorum ikinci çocuk inşallah olmaz birde ben 6 sene korunmadim olmuyordu bebfgim sonra Rabb’im nasip etti 🌸
aydaberra37 Dedektifgadget bendede aynısı oldu canım eşimde kasıkta problem oldu ilk kızıma ilaç kullanarak hamile kalmıştım sonra 3 sene korunmadım 3 sene sonra aynı tarihte ikinci kızıma hamile kaldım sperm hareketi çok düşüktü yiyip içtiğimizden birley işe yaradı heralde ama 3 cüden çok korkuyorum rabbim dileyen isteyene nâsibetsin bizde prezervatif ve geri çekilme ile korunuyoruz ama tedirginlik var hep doğum kontrol kapı kullandım cerezetta ama oda lekelenme yaptı adet olamadım bıraktım sprel de bana hiç hoş gelmiyor içimde birşey olduğu hisssi tedirgin edici öff kadın olmak ne zor 🙄
Hazal-askin SerraD-1823 hayır kırkım çıktı hapa başladım İlk 6 ay sadece anne sütü verdim sütüm o kadar çoktu ki mastit olmamak için sağım yapardım 21 aylıkken sütten kestim çünkü 5 aylık hamileyim
Fayah01 SerraD-1823 Size tavsiyem hap kullanmayın çünkü cidden çok kilo alımı ve adet düzensizliği yapıyor en ideali eğer spiral taktıramıyorsanız prezervatif eşliğinde geri çekilme yöntemi 👌🏻
SerraD-1823 Fayah01 hamile kalmadan önce yazz kullandım 2 sene çok şükür bir sorun yaşamadım. Hapı bıraktıktan 7-8 ay sonra hamile kaldım isteyerek. Ama şimdi bebeğim çok küçük ve kolik zor bir çocuk o yüzden tövbe ettim. Okunmasını acı çektiğini gördükçe
Hazal-askin Fayah01 beş sene kullandım hap ne kilo aldım nede âdet düzensizliği yaşadım hatta günü bile Şaşmazdi adetimin
busrakurtt21 Kızlar benim iki kızım var ikimcisi 3 aylık sprail taktırdım ağrı sızı bişey olmadı içimiz çok rahatladı açıkcası kocam prezervatifte pek güvenilir değil risk almaya hiç gerek yoktu benim açımdan böyle daha rahatım , tavsiye ederim🌸
SerraD-1823 busrakurtt21 çok korkuyorum ağrı kanama vs olur diye. Bir de her bünye kabul etmiyormuş ya o geliyor aklıma bebeğim de küçük olunca o dertlerle baş edemem diye istemiyorum sprial.