aselsevo Fatiss çok baktım yapmaya çalıştım maalesef ki yapamadım hele ki yaramaz bir çocuğunuz varsa umarm siz yapabilirsiniz 🥲
birmelekannesiiiiii edacomerttt telefon kulaklığı ile de oluyor ben o şekilde yapıyorum problem değil onlar yardımcı olacaktır elbet bir kaç güne gruba alacaklar sizi yazarlar merak etmeyin 🌸 hayırlısı olur hakkınızda inşallah 🙏🏼
mrs_moomm Fatiss atomy ve homm bitkisele üyeyim. Ekibinde bulunduklarim cok iyi kazanıyor ama ben pek ilgilenemedim. İnşallah onlardan devam etmeyi düşünüyorum.
edacomerttt @birmelekannesiiiiii insallah cok tesekkur ederiim . Bu arada gece çalışma oluyor mu? Bende 3 çocuk var cocuklarim küçük yani sesten gündüz çalışamam bakacak biri de yok
edacomerttt @birmelekannesiiiiii dönüş oldu bana ama internetten baktım doğru düzgün hiç iyi yorumu yok. Güvenilir bir yermi acaba pcye bağlanıp program yukluyorlar ya onun için soruyorum
beybimomm birmelekannesiiiiii canım bana mesaj gelmiş üç gün önce ben yeni görüyorum başvurun kabul edildi diye işte WhatsApptan iletişime geçin demişler sizinde öyle mi oldu mesaj atsam dönerler mi
beybimomm edacomerttt birmelekannesiiiiii Bu gün mesaj atmışlar bana gün içinde dönüş yapılacak diye ekipmanlar falan hazır olsun diye bilgisayar a bağlanmak için ilk hafta denme süresi olacakmış sonra kabul edilirsem basliycagim bakalım çok merak ediyorum nasıl olucak diys
beybimomm edacomerttt çok teşekkür ederim canım hayırlı olsun seninde 🥰ilk gün nasıldı deneyimleriniz nasıldı , çocuklarla nasıl oldu 😊
merbay5 Gizemmm26 merhaba kazançlarmız da bize bağlı her ay değişiyor kazanç tablosu var o şekilde daha iyi anlaşılıyor ekip kurmak için destekte sağlanıyor
edacomerttt @H12345 gayet güzeldi bugün ikinci günüm Bi sıkıntı yaşamadım. 3 cocugum var 3 yaşındaki ve 2 yaşındaki kızıma babannesi bakıyor kendi evinde. Ben bugün 1 yaşındaki kızımla çalıştım Bi sıkıntı yaşamadım 🌸
H12345 edacomerttt neler yapıyorsun yanı çağrı karşılama koyan galan varmı bahseder mısınız biraz bizlerde düşünüyoruz ama çocukla zor olur mı bilemedik İşin içinden bırınden duymak ıyı olur