newmomhappy birmelekannesiiiiii ben de oğlum 5 aylık olduğunda çalışmaya başlıycam, kendim bakıcam. Siz nasıl yürütüyorsunuz bebek ve işi. Çok zor oluyor mu?
birmelekannesiiiiii newmomhappy açıkçası zor oluyor ama eğer bakan 1 kişi varsa işiniz kolaylaşıyor cidden kısa süreliğine annem bakıyor şuan sonrasında kreşe vericem
Denizpasam birmelekannesiiiiii merhaba, sigortanızı ödüyorlar mı? Ve haftada kaç gün izin oluyor? Bende part time çalışmayı düşünüyorum sizin gibi saatlik olarak, ve ne kadar süredir yapıyorsunuz bu işi
birmelekannesiiiiii Denizpasam 2 aydır yapıyorum sigorta ilk ay olmuyor deneme süreci oluyor daha sonrasında yapılıyor. 8.500+prim üzerine maaş alıyorum haftanın 2 günü tatil pazar sabit diğer günler istediğiniz zaman izin kullanabilirsiniz
defmommy birmelekannesiiiiii bende bir soru sorabilirmiyim anladığım kadarıyla haftada iki gün tatil gayet iyi bu 🌸 mesela sistemden otomatik mi aranıyor kişiler yoksa siz mi arıyorsunuz nasıl oluyor biraz daha detaylı anlatımısınız
Denizpasam birmelekannesiiiiii maaşınızı alabildiniz mi peki? Çünkü Google da bahsettiğiniz yerle ilgili sağlam olmadıkları ve bir ay insanları kullanıp atıyorlar falan yazmışlar, maaşınızı alabiliyorsanız gayet iyi ama şartları
birmelekannesiiiiii Denizpasam evet kötü yorumlarda ilk başta bende korkmuştum ama aldım maaşımı ve alan benden eski arkadaşlarımda var orada
edacomerttt @birmelekannesiiiiii bende başvurdum ama o surec nasıl oluyo kaç günde dönüş yaparlar bilgi verebilir misiniz
Seftalikokuluhikayem20 Eleman net te evden müşteri temsilcisi ilanları var bakın mutlaka maaş asgari ücretti geçen ben baktım başvuru yaptım kabul edildi ama kulaklığım olmadığı için görüşmedim
edacomerttt @Seftalikokuluhikayem20 bendede kulaklık yok yani onların kullandığı gibi nasıl nerden temin edilir bilmiyorum
Seftalikokuluhikayem20 edacomerttt Bilgisayarcılardan teknolojik ürünler satılan yerlerden alınıyordur büyük ihtimalle
edacomerttt @birmelekannesiiiiii başvuru yaptım kabul edildi wpden yazdım daha dönüş olmadı, mikrofonlu kulakligim yok ve pc var elimde ama çok kasıyor nasıl düzeltebiliriz bilmiyorum 🤷♂️
birmelekannesiiiiii edacomerttt telefon kulaklığı ile de oluyor ben o şekilde yapıyorum problem değil onlar yardımcı olacaktır elbet bir kaç güne gruba alacaklar sizi yazarlar merak etmeyin 🌸 hayırlısı olur hakkınızda inşallah 🙏🏼