Benim bebegim de prematüre idi herkes daha çabuk toparlar diyordu gerçekten sürekli meme de idi alerjik olduğu için mama aldık kabul etmedi ama sürekli emiyordu doktorlar ne der bilemem ama gözlemlediğim 6 aydan sonra zaten kilo almıyorlar pek şuan zamanında doğan bebeklerin kilo ve gelidmesine çabuk ulaşacak çünkü bende öyle oldu şuan tabi 2 yaşına gelecek ama ilk 4 ayda zamanında doğan bebekleri geçmişti gelişimsel olarak ta doktorlar prematüre olarak algilamiyrouz bu durumda çok iyi falan demişlerdi.ayrica alerjim xoxuklarda öyle maalesef 2 yaşına gelmesine rağmen hala sancısı falan oluyo arada zamanla azalıyor tabi ilk zamanları hatırlamak bile istemiyorum tek başıma çok zor süreçlerdi ama geçiyor Allah bebeklere sağlık versin ..