ayseee_ dimi yani normal bu iştahsızlık kadar iştah da normal olabilir korkuyoruz artık bir zararı olacak diye doktorların hepsi verme o kadar diyor vermezsem ağlıyor diyorum biri bırak ağlasın diyor diğeri e ver o zaman bakalım nerde duracak görürüz falan diyor komiklik yapıyor kendince yani daha ne ki bu bebe ne yiyor diyorum bende haliyle