smyya1 kilo veriliyor aslında da biz hemen sonuç alalım istiyoruz bakıyoruz bir haftada 1-2 kilo gitmiş değmez diyip salıyoruz 😂 bende 69la başladım şu an 64,5 oldum. Sabah 10-12 arası kahvaltı öğlen 2-3 arası ara öğün akşam 6-7 arası akşam yemeği. Diyetisyenle başladım ve gerçekten doyarakta zayıflatıyormuş. Ben normalde kahvaltı da yapmazdım öyle ayakta atıştırır dururdum akşam yemeğine kadar. Zannederdim ki mideme ne kadar az yemek girerse o kadar zayıflarım ama öyle değilmiş. Püf noktaları bilince kilo veriliyormuş 😄