hasretzmredork saat başı besleyin bebeğinizi. Sık sık az az beslenmeli. Sütünüz varsa bile mamayla da destekleyebilirsiniz çünkü biraz yüksek bir değerde sarılığı. Bizim de 4 günlükken kan uyuşmazlığından 18 olmuştu 1 gece fototerapi aldı , çıktıktan sonra saat başı besledik. 15 günlükken tamamen geçmişti