pinkooo_02 fatosbcr2 daha zaman var biraz daha geçsin inşallah bende alicagim oğluma 🥰civil ,LC Waikiki Trendyol ben genelde buralaradan alıyorum canım
Beraninannesii Sonbahar01 Bunu aldım 20.aylik oğluma 24-36 ay beden tam oldu boy haliyle uzun kaldı bizde paçaları kivirdik🤗
ayseee_ fatosbcr2 ben doğum günü için bu elbiseyi aldım Waikikiden,baya elbise var ordan bakabilirsiniz,eğer hava güzel olursa bayramda da giydiririm riske atmayıp birde uzun kollu almayı düşünüyorum artık hangisi olursa
fatosbcr2 Beraninannesii maşallah sübhanallah çok tatlı annesi yanaklarından bol bol öp benim için Nazar değmesin 41 kere maşallah 🧿
yusufum63 Beraninannesii çok tatlı.maşallah 🌸😊 ben erkek bebeklere gömlek vs çok yakıştırıyorum. Özellikle bayramlarda filan çok ağır duruyor.
Sonbahar01 Beraninannesii yaa küçük adam olmuş 😍 rabbim nazarlardan saklasın çok yakışmış. Benim de oğlum 18 aylık bir bakayım teşekkür ediyorum.
snmcrr GokcelifMom bebekton kids mi aman aman sipariş verdiğim ve gelen ürün arasında hiçbir bağlantı yok ve üstüne üstelik iade yok param çöp oldu dolandırıldım
GokcelifMom snmcrr Yaa gerçekten mi ben kızım doğduğundan beri ilkgünbebe den sipariş veriyorum ürünlerinden çok memnunum. Geçenlerde bayramlık bakarken bebektonkids hesabını görmüştüm takibe başladım hatta bayramlıkları oradan almayı düşünüyordum 🤦♀️ Bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim