Bende Elazığ da oturuyorum sallantıya uyandım ne yapacağımı da bilemedim bebeğim yanımda uyuyodu onuda korkutmak istemediğim için hafif sarıldım uyandırmadan geçmesini bekledim. Daha kötü birşey olsa napardım bilmiyorum kocaman giysi dolabı üzerimize düşecek gibiydi hala etkisindeyim😔