mematiii ben hep düzenli olmuşumdjr hayatımda çünkü
drsndrsnn123 bebeğim yaklaşık 5 buçuk aylıkken oldum
drsndrsnn123 1 yaşa kadar normal diyorlar. Bende 5,5 ay sonra oldum
ilkaay0 bende olurum inşallah belirsizlik zor ya
drsndrsnn123 43. Gün regl oldum