drsndrsnn123 zk1611 ay hiç sanmıyorum çok cahilce eskiye göre haraket ediyorlar bilmediklerine mi şaşırayım neye şaşırayım çok garip 🤣
drsndrsnn123 Elfgrn ay evet hamile de olunabilir ama hamile olsam çocuk 6 aylık olurdu bende anlardım yani 🥲🤣 sinir ediyorlar hemen olmam gerektiğini söylüyorlar
Elfgrn drsndrsnn123 bak ben eminim ama diyorum hamile olsam bilirim o bebek illa haraket edecek anlamama imkanı yok insanın kulak tikamak en iyisi cevabını ver oturt geç yoksa insanın psikolojisini bozuyorlar
melo5516 drsndrsnn123 bugün kızım 46 günlük kırkı çıktıktan sonra ki 3 gün hafif hafif oluyordu şu üç gündür kaç kere pijama değiştirdim anlatamam çok fazla oluyorum karın ağrısıda cabası zaten yani ben hemen oldum
hilalasel1 Ben kırkım çıkınca hemen hemen adet oldum diğer ay 25 gün geciktikten sonra lekelenme tarzında kan geldi üzerinden 10 gün geçti hala adet olmadım bu gibi bir durum yaşayan var mı hamilelik olur diye korkuyorum
HunnyBunny drsndrsnn123 11 ay oldu doğum yapalı. Daha yeni oldum. Bir seneye kadar normal demişti doktorum. Bir sene olmayınca muayene ol demişti. Doktorunuza danışın en iyi o yönlendirir sizi tabi 🙏🏻
edanurkrkmaz drsndrsnn123 Bende bebeğim 9 aylıkken oldum :) biraz stresli korku içinde geçiyor ama korkulacak bir şey yok annem de bir yıl sonra olurmuş mesela