elifcicek_07 BENOYLEUYGUNGORDUMM evet altını açıp siz ağzına normal su gelmesini sağlayınca bebekler kendi kullanmaya başlıyor. Biz yaşamadık ama kullanamayan herkes aynı şekilde öğretti kullanmayı
ymc516_ BENOYLEUYGUNGORDUMM biz avebt kullanıyoruz ama hep fazla gelip genzine kaçırıyor damlatma vs yok aslında çok güzel ama genzine kaçma olayı çok yaşıyoruz. Bende munckin alıyım diye düşünüyordum
One-life BENOYLEUYGUNGORDUMM ben mamajo aldım ek gıdaya geçince alıştırma bardağından normal bardağa geçiş kolay oluyo bence
Usnac1995 BENOYLEUYGUNGORDUMM Ben pipete üfledim parmağımla tutup oğlumun ağzına dayadım, o andan itibaren çekmeye başladı. Bunu da deneyebilirsiniz ağzın su akışı olduğundan çekmeye başlıyolar
elifcicek_07 BENOYLEUYGUNGORDUMM Birde bizim damağı kullanma şeklimiz ile onlarınki farklıymış gerçekten biz çekerken çok zorlanıyoruz 2 yaşında emme refleksimiz yok oluyormuş çünkü. İnşallah içer çok merak ederim bana da yazın lütfen
BENOYLEUYGUNGORDUMM elifcicek_07 zahmet ettin çok tşk ederim. Sizin bebeğiniz kaç aylıktı pipete alıştığında bizimki 7 ay 11 günlük acaba çok mu erken pipet için
elifcicek_07 BENOYLEUYGUNGORDUMM hayırrr ben 4 aylıkken munchkini gördüm ama kullanamaz diye Ali ekspresten aynı sistem ucuz birşey aldım denemek için 400 liraydı o zamanlar boşa para vermiyim diye katı gıda zamanı yani tam 6 ay 10 günlükken verdim içti maşallah sonra hemen munchkin aldım altını açıp ağzına damlatmadım bile alıştı şimdi kendi alır açar içer :) sizinki de alışır
BENOYLEUYGUNGORDUMM elifcicek_07 maşallah inşallah yarın ilk işim denemek olacak. Sizi de haberdar ederim🫠
BENOYLEUYGUNGORDUMM elifcicek_07 merhaba içmedi içemedi sonra normal suluk aldım alıştırma bardağı onunla da içmedi içmiyo yani çıldırcam sadece biberondan su içiyo
BENOYLEUYGUNGORDUMM Usnac1995 nasıl yani tam anlamadım. Bunu da denemek istiyorum detaylı anlatır mısınız
Usnac1995 BENOYLEUYGUNGORDUMM pipete üfleyince yani suluğun içine doğru, ağzınızı çektiğiniz gibi su yukarı fışkırır. Eskiden pipetli meyvesuyu içinde yapardık ya 😅 ben öyle yaptım hemen çekmeye başladı oğlum
aley1711 @“BENOYLEUYGUNGORDUMM” Ben philips avent aldım daha kullanmadım ama yorumlardan çok önerildi aldım 2 ay sonra kullanmaya başlıcaz
Papatyaa21 busra170823 merhaba bnde bunun yeşilini istiyorum ama kararsız kalmıştım ya 8 aylık olcz ağız kısmı kısa değilmi çekebiliyor mu rahat