BENOYLEUYGUNGORDUMM hem aventin alıştırma bardağını aldım hemde munchkin pipetli olanı aldım aventin kullanması içmesi çok kolay o yüzden aldım pipeti öğrenene kadar su içsin ve suyu sevsin zorlanmasın diye öyle de oldu 1 ay aventten severek içti sadece su fazla geliyor boğazına çok kaçırıyor tabi sonra da çıkarıyor üstü ıslanıyordu arada da munchkin denedik sürekli önce pipeti diş kaşıyıcı olarak kullanıyordu sonra bi kere çekti alıştı şimdi ikisi ile de içebiliyor yalnız munchkin cidden güzelmiş hiç boğaza kaçma vs yok