bballilokmaa
Öyle güzel oluyor ki izinlerde annemlere gittiğimizde. Eşlerimiz, biz, çoluk çocuk.. Bir kalabalık oluyor. Dünyalara bedel. Birlikte geçirdiğimiz o sayılı günün tadını, zevkini başka bir şeyde bulupta alamıyoruz. Mesela cuma günü akşamı büyük abim, yengem, yeğenlerim geldiler. İki gün için onca yol teptiler. Yolun sonunda kardeş varsa o yol göze büyümez bizde. Bu sabah yolculadım onları. Ağla ağla içim çıktı. Mesafelere çok kızıyorum çook.