ilknur_hafsa_mihra bende 2 ay öncesinde 20 lik dişimden çok çektim yüzüm şişti vs üç tane ayrı diş doktoruyla görüştüm hepside dişin sinire çok yakın eğer çekersek dudağında kalıcı uyuşukluk kalabilir dediler . Emin olmak için hatta son gittiğim dişçi iki kere film istedi ve şuan çekmeyelim dedi başka bi işlem yaptı etimi biraz yaktı dişimin yarısını kesti ve düzenli fırçala bu baya götürür en son şeyimiz dişini çekmek olsun demişti. Sizin doktorunuz bu konuda birşey söylemedimi size