emel033031 5 günlükten itibaren doktor tavsiyesi ile kullanmaya başladık. Ama doktorun dediği gibi günde 3 defa 20 şer damla vermiyorum. Günde 2 defa 2 şer damla. Çokta memnunuz. Gazda çıkarıyor kakasınıda çok düzenli yapıyor. Biz çok çok memnunuz. 3.ayımız dolunca bırakmayı deneyeceğim. hareketlendiği için bağırsak hareketleri arttı. Kendisi gaz çıkarabilirse boşuna vücuduna şimdiden kimyasal vermeye gerek yok. Her ne kadar zeytinyağı bazlı olsa da bırakmayı deneyeceğiz