Sahreyldrm Ben şurup kullanıyorum canım dün gece 12 de başladık. Günde 4 defa bir çay kaşığı veriyordum. Dün öğleden sonra hep uyudu akşam altıya kadar sadece emmek için uyandı ondada çok ememiyordı hemen uyuyordu. Bende tedirgin oldum gece 12de vermedim. Ama bu sabahki halini görünce yarım çay kaşığı verdim. Yine uyudu 🙄