mommymery sen doğum parası degilde emzirme parası alırsın doğum parası da aslında çalışanlar rapor alıyor onun parası aslında eylülde de Doğum yaptım emzirme parası başvuru yapmadan 520 tl hesabıma yatmıştı bebeğin kimliği için evrak alırken orda söylemişler