Deletedmom_79 kendine çevresine zarar vermediği sürece müdahale etmedik, sürekli sordu soruyor da ,düzgünce sakince mantıklı cevaplar verdik, bir de gerçekten sevgi en büyük ilaç, eşim destek olmasa bu kadar üstüne düşmese tek başıma olmazdı diyorum. Bitmiş değil tabi 3 yaş sendromu var sırada, bebeğe çocuğa ; çocuk zaten deyip geçmediğimiz sürece olumlu yönde ilerleriz inş 🫶💐