Deletedmom_79 Lazerlimunafik ahahahaha ya inan hayır kelimesini de minimum kullanmaya çalışıyorum. Uygun değil, güvenli değil ve lütfen diye diye. Sanırım erkeği de kızı da aynı🤣 amaç hinlikse cinsiyet yok fkdkdkfj Sabır asudem
Lazerlimunafik Deletedmom_79 Şimdi gördüm yorumunu şuan mira tepemde ki camın önünde kediye sesleniyor ve “ Ceviz adam şak şok şek” şarkısını söylüyor.
Deletedmom_79 Seftalikokuluhikayem20 Sanırım bir sonraki post anne yaralarını sarıyoruz birbirimizi teselli olmalı😁 Gelicez!!
Deletedmom_79 EcrinMelek1- miyavdır o ya😁 valla herkes sağ gördüğün üzere. Bişey yok bişey yok dkdkkfkfj
Biz4kisiyizkardes Deletedmom_79 kızım her dışarı çıktığımızda hiç sebepsiz mağaza, cafe vs vs yere yatıp tepine tepine ağladığında tamam bu 2 yaş sendromu dedim çocuğumu yerden alıp koşa koşa orayı terk ettim 😃 şuan 4 yaşında eve girince mutsuz oluyor 🥲
Deletedmom_79 Biz4kisiyizkardes yaa sosyal olsunlar güzellik be huzurla büyüsünler de🫶🏻 Kaçma kaçma bi daha🥲
mnkanne1 Deletedmom_79 bazen insanın ciddi manada sabrını sınıyor bu yaş grubu sizede bol sabır dilerim şimdiden çok zor bi dönem gerçekten 😦
Biz4kisiyizkardes Deletedmom_79 bu konuda çevrenin bakışları insanı çok yıpratıyor maalesef şükür o günler geçti ama 2. Bebeğim 7.5 aylık bakalm bunda neler bekliyor beni 🥲
Deletedmom_79 Biz4kisiyizkardes ah ya evet her çocuk sıfırdan başlıyor gibi diyorlar ama belki bu sefer ilk gözağrın yardımcı olur kim bilir 😙
EcrinMelek1- @Deletedmom_79 aslanda miyav familyasından haklısınız 😆😆 bugün öğle uykusunu uyumadı 45 dk ağladı çığlık attı kükredi 🤭🤣 tabi bende ağladım sinirden 🥺 sonuç kendi yatağıma yatırdım yanına yattım uyudu sonra kendi beşiğine koydum 1 buçuk saat olmadan uyandı
Sontvbukucu Deletedmom_79 hdhsja abi benimkinin tipi uslu bir poncik gibi gören herkes ne kadar uslu sakin falan diyor😂 etiketlerden hoşlanmadığım için evet oyle diyorum 😂
Deletedmom_79 Sontvbukucu mmmm ejderya ha😎 tahmin edebiliyorum anası eliyle mum söndürür gibi alıyodur alevini dkfkfjfj
Sontvbukucu Cennetkokulum___ dışı cok tatli oldugu için minnos bir havası var 😂 ama içinden bazen ejderya çıkıyor hdjjdj👻
yokolmaz Deletedmom_79 ben ilk oglumdan tecrübeliyim ,sıkıntım yok çok şükür ,gelip gecicek bu günlerde.