Eleştirmek değil aslında normal bir süreç onu anlatmak istiyoruz.Toplamakla sorununuz olmadığına tabiki inanıyorum.Kendine zarar vermesinden endişe ettiğinizinde farkındayım.Ama bu da onun gelişiminin bir parçası ve bir süreç.Uzun olur kısa olur ama bir süreç herkes aynı şeyleri yaşıyor emin olun,sakin kalın.Boyalarla değil de oturup tencerelerde oynayın, dağıtmak istediği yerleri bir süre beraber dağıtın,sonra beraber toplayın.