Dlk55blt-rdvn 21 Ay emzirdim ne eksik ne fazla Tam zamanında kestigimi düşünüyorum ve bence büyüdükçe her şey daha zor olur, şu an 26 aylık oldu 5 Ay oldu yani memeyi keseli. O zaman değil de şimdi kesmek istesem daha zor olurdu bence kaldı ki 3 yaş bence çok çok büyük bana o kadarı mantıklı gelmiyor artık. Hastalık konusunda da bence hastalığı atlatma durumu tamamen çocukla alakalı, yani vücudunun direnmesi ile gücü ile alakalı. Bana aman arka azıları çıksın öyle kes memeyi sakinleştirmek kolay olur dediler hiç kimseyi dinlemedim şu an arka azıları çıkıyor ve çok şükür ki bir sorun yaşamıyoruz.