2 yaşından sonra da bebeğini emzirenler var mı aramızda? Bizimki 16 aylık meme bağımlısı ve yemeğe karşı iştahı yok 18 aylık olunca kesmeyi düşünmüştüm ama şimdi 3 yaşına doğru kessem nolur diye düşünmeye başladım. Çünkü hasta olduğunda kolay iyileşiyor hadi yazı atlattık diyelim kışın hele bir de kreşe verirsek sürekli hastalıkla geçer korkusu var. Bir de tabi memede huzur bulması.Tecrübeli anneler yazabilir mi? Gerçekten de sütten kesince hastalığı çok zor mu atlatıyorlar?