Yasemin158 adel18 bizde de var emmemesi o yüzden büyük ihtimalle boz çarşamba cerraha randevu aldık baklm sünnetle beraber kestireyim diyorum
Mrvsmt2502 adel18 fotoğrafta fazla gelmedi bana normal gözüküyor. İlerde büyüyünce kendi koparabikir kızım düşüp koparmıştı bu kadar anca vardı
hasretsisman2201 Dil bağımız var bizimde dilinin altında kilo almasında emmesinde bir sıkıntı yoksa kesilmesi önerilmiyor
AselBebekveAnnesi adel18 canm cok kucuk daha normal böyle olması benim kızımın üstten iki dışı çıktığında da arasında dudak bağı vardı kestiririz diyordum zamanla dudak bağı yukarı çıktı dişlerinin arası da kapandı 2 yaşında şuan