adel18 korkulcak bi durum degil sadece birkac harfi söyleyemiyo ve dişleri ayrık oluyo doktor o yüzden kesme taraftarı lazerle 5 dk lık işlem dedi acısız işlem demişti . 3 ay sonra sehir dısına taşıncaz taşınmadan gelin keselim dedi bende daha üst dişleri cıkmadıgı için bekliyorum ama dişle alakası yok şimdide gitseniz lazerle kesebilir onun belli bi zamanı yok bende gidene kadar dişleri de cıkar diye bide emmesinde yemesinde sorun yok diye beklemek istedim