hgygthmz azrasmommm kullandıktan sonra sütünü sagmalisin ben oyle yaptım 8saat sonra emzirdim bişey olmadı bebegime
azrasmommm hgygthmz canım eczacı öyle bişey demedi ben gece bebeğim uyuduktan sonra içtim sabaha kadar uyanmıyor zaten sabah da ilk mama verdim 2. Öğüne emzirdim bir sıkıntı.olmadı. Alırken emzirdiğimi söyledim eczacı ona göre verdi
Flowersed aslanszl karın ağrısı yaptı mı size acaba normalde benim adet olalı 3 hafta oldu sanki yeniden adet olcak gibi ağrım var