Alperasel17 bende cırtlı bez kullandım hep.sonra yanlışlıkla 3 beden cırtlı bez alacağıma külot bez almışım.kullandım 1 kere yapmaya dışına çıktı.acaba büyük geldi ondan mı dışına çıktı diye biraz daha büyüyünce kullandım bu seferde hem bezin bel bölgesi iz yaptı sıktı sanırım.hem de yine taşma yAptı.direk kıyafetlerine çıktı yaptığı idrarı.aldığım koca iki paketi dağıttım hiç memnun kalmadım.cırtlıya devam ediyorum.