Merhaba anneler sleepy külot bez 3 numara kullanan var mı? Biz bu zamana kadar çırt çırtlı bez kullandık hep de internetden sipariş verdik doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz sipariş verecektik bugün 3 numara için genel de hep külot bezler çıktı kullanan anneler nasıl memnun musunuz