bballilokmaa simseklivekalpli büyğrnek kolaylaştı mı yoksa daha mı zor🤒 3.bebeği istiyorum ben de 😁 evet evet deliranzii
simseklivekalpli bballilokmaa valla çocuğun huyuna suyuna bağlı 😬 3 numara çok iyi mesela. Ama bir numara için aynı şeyleri diyemicem 😂😂
bballilokmaa SeverusSnape maşallah ya 🥰 okula giderkrn insan mutlu oluyır ben daha yeni doğurmuş gibi hissediyorum ama büyüdüler 🥲 evlat bambaşka bir şey 💝
BENOYLEUYGUNGORDUMM bballilokmaa 5 aylıkken alttan iki dişi birden çıktı. Şimdi yine alttan iki diş daha geliyo beyazlaşmış ama patlamıyor. Çok huzursuz yavrum
lceLady bballilokmaa Şu hayatta bana artık hiç bir şey zor gelmiyor Fazlasi ile ağır seyler yaşadım hayatım da 3 cocuk hiç bişey bence 🤷♀️
bballilokmaa lceLady ayy içim burkuldu kız yazmak istersen seve seve cevaplar ı’m bazen paylaşmsk iyi gelir insana 🩷
bballilokmaa Lazerlimunafik 😁😁 çok güzel di mi kızlar bir de senin yakn olmuş benim 3.yü doğurasım var tutuyorum kendim ı 🤪 düşünğyır musun 3.bebeği 🩷
bballilokmaa simseklivekalpli zaten ne çektiysek 1 numaradan çektik benim kızım 1 numara ön çocuğa bedel 😶🌫😶🌫😶🌫 ama iyi ki varlar kız 🩷
BENOYLEUYGUNGORDUMM bballilokmaa inşallah tüm bebeklerimiz ağrısız sancısız çıkartsın gerçekten çok zor çünkü bebeğime de çok üzülüyorum
bballilokmaa Bakya açılın koca yürekli ana geldi hey maşallah dört çocuk çok iyi ya Allah size bağışlasın valla ben de 3.yapıp kenara çekilmek istiyorum 🩷
BENOYLEUYGUNGORDUMM bballilokmaa ilk ikisini daha rahat büyüttüm 21 ay var zaten aralarında arkadaş gibi büyüdüler. 3. Yü çok ara verdim ya valla asker gibiyiz hepimiz evde. Keşke hepsini peş peşe yapsaydım çıksaydı aradan.
bballilokmaa BENOYLEUYGUNGORDUMM ya ben bu yüzden oğlum 1 yaşına gelince 3.yapmak istiyorum her seferinde sil baştan insanı yoruyor ben ce de, 🎈