2 martta 4 aylık olacağız ama atak 2 hafta önce başladı zaten gündüz uykuları 1 saati bulmuyordu şimdi 20-30 dk arası anca uyumadıkça ağlıyor ne yaparsam yapayım susmuyor dün gece itibariyle gece uykularımızda gitti sadece kucakta ve ayakta gezerken sakinleşiyor kollarım artık dayanmıyor düşürücem diye korkuyorum bu aralar çareyi bebek arabasında buldum gezerken uyuyor ya da etrafı izliyor en azından evden çıkana kadar ayrı bir dert tabii kucağımdan daha bırakmadan basıyor çığlığı bir an önce geçmesini diliyorum herkes için inşallah bu ataklar bize huni taktırtmadan bitecek.