kuzeyegeee yaa aynı durumdayız kızıma bişey olacak korkusuyla duruyorum sabaha kadar uyursam diye 50 tane alarm koruyorum. Pedifen düşürüyor ve rahatlatıyor vücudu alınmasın diye dönüşümlü kullan demişti dr. Arada calpol veriyorum önceki hasta olduğunda calpol etki etti bunda etmedi pek. Kendimde hastayım(tsh düşüklüğü, implant tedavisi) kızım hasta olunca ne neşem ne moralim hiçbirşeyim kalmıyor benimde aynı 4. Güne girdik 4 sene gibiydi Allah tüm bebişlere sağlık şifa versin inşallah