Kızımın 3 gün önce ateşi çıktı 1 gün bekledim ateş 39 lara çıktı duş calpol düşürdüm ertesi gün hastaneye gittim dr kan almadı boğaz enfeksiyonu var dedi augmentin yazdı 2.5 gündür düzenli kullanıyorum yanında calpol pedifen dönüşümlü veriyorum 2 kez duş aldırıyorum ama ateşte hiç düşme yok ilaç saati gelince 38.5 39 oluyor gerçekten yoruldum psikolojik ve beden olarak ne zaman ateşi düşer başına gelen oldu mu? Kızıma ateşten bişey olacak diye korkuyorum tekrar hastaneye gitmeli miyim