ozlem51goktug101_ canım 6 saate 1 calpol verdim krem sürerken bağırdı sadece bide ikinci calpolu vermeden 10 dk önce mizikladi ağrısı başladı heralde doktor kabızlık için ilaç vermişti oda ishal yapti 🤦♀️ 3 kere kaka yaptı ilki çok olduğu icin kaka kanama oldu bı 3ncu calpolude verdim başka vermedim şuan süresi geçti mizirdamiyor korktuğum gibi olmadı hiç çok şükür sizin nasıl geçti ishal olması sıkıntı oldu