Uykusuz-annee doktor tanıdığımız olduğundan eve geldi mesai çıkışı akiam 8 gibi oldu sabah ta sargı bezi kendiliğinden açıldı onu çıkarıp krem sürünce çok çok fazla ağladı hemen ağrı kesici verdim bardak alıp koydum ve ağrısı uzun sürmedi geçti zaten ondan sonra da elhamdülillah hiç ağrısı olmadı :)