marsiyen ikibinyirmiuc Bende gurbetteyim ama çok gelenim oldu üç aylık bebeyle sürekli hazırlık yaptım.
sezer2022 marsiyen ayy sağolsunlar bana her gelen ya kekini yapıp geliyordu ya böreğini 🥰 Bu arada gelen en ilginç hediye, oğluma kız kıyafetiydi baya pembe barbili 😬
Aybars_seyma NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ah valla öyle dolapta tutan biri değilim. Verdim o yaşta bir çocuğa 😄
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aybars_seyma Ben olsam da tutmam Kız zaten, 3-4 yaş olsa neyse de 7 nedir 🤣🤣en iyisini yapmışsınız 😉
Efnanalyaveannesi12 masumbiranne bizim orayla buranın adeti farklı bizim orada bohça yaparlar ondan şaşırmıştım
marsiyen Ben çok az samimiyetim varsa 200 takarım. Daha yakınsam takım, pijama takımı, zıbın, çorap kapüşonlu ve yelek koyarım. Arkadaşlarıma gram, akrabalara çeyrek. Böyle bir düzen otutturdum.
Barbekusos marsiyen oğlum prenses yazılı pijama takimi getirmişti esimin arkadasi ve nişanlısı hahaha