kimbumadam morsevenanne9 dp bargellodan çok daha kaliteli bu arada Ahhh dpp çok özledik 😂 muadili yok kadının
LaraCroft Gamzosgamzos şimdi baktımda Noa’nın muadiliymiş sanırım. Bargelloda koklamadım ama orjinaline bakmıştım. Soft, pudralı bir koku değilmiydi o ya😅
Gamzosgamzos LaraCroft yok canım 266 noa nın muadili onuda daha önce kullandım tam yazlık bir koku 226 black opıum muadili 😊
LaraCroft Gamzosgamzos aaaa black opiumun orjinalini kullandım ben bayaaaaaaa güzel😍. Bergolladaki de mi güzel diyorsunuz malum fiyatlar orjinal parfüm almak hayal oldu😍😍😍